Umělá inteligence v bankovnictví a financích

By Tynna
7. 10. 2022

NLP k detekci pojistného rizika 

Pojišťovny se spoléhají ve velké míře na data. Před zpracováním pojistné události, prověřují minulost klientů. Pojišťovny třídí rozsáhlé soubory dat, aby identifikovali podezřelé případy a snížili tím riziko. Pomocí zpracování přirozeného jazyka(Native Language) mohou pojišťovny analyzovat bohaté množství textu a identifikovat klíčové okolnosti ovlivňující konkrétní nároky a jednání. 

 

Umělá inteligence při odhalování podvodů 

Finanční instituce jsou vystaveny k podvodným transakcím. Zaměstnanci nemohou sledovat všechny transakce a věnovat pozornost škodlivému obsahu, nebo podezřelým platbám. Algoritmy strojového učení( Machine Learning) mohou analyzovat tisíce datových bodů v reálném čase a označit podezřelé, nebo přímo podvodné transakce, čímž zastaví tyto potenciální transakce.   

 

Strojové učení pomáhá při investování

S rozvojem technologií využívají bankovní instituce ve svém pracovním systému umělou inteligenci a další převratné technologie k provádění prediktivních úloh. Jednou z prediktivních prací je určení nejlepšího investičního plánu, nebo místa. Technologie využívající strojové učení (Machine Learning) poskytují pokročilé poznatky o trhu, které umožňují správcům fondů identifikovat konkrétní změny na trhu mnohem dříve ve srovnání s tradičními investičními modely.  

 

Aplikace s umělou inteligencí poskytují finanční poradenství

Aplikace pro správu rozpočtu se v digitálním světě rozmáhají, jako nikdy předtím. Tyto aplikace využívající umělou inteligenci a technologii strojového učení (Machine Learning). Nabízejí zákazníkům výhody vysoce specializovaného, cíleného finančního poradenství a vedení. Zákazníkům umožňují pomocí aplikací denně sledovat své výdaje a analyzovat data, pro lepší pochopení jejich toku peněz.

 

Přizpůsobení služeb 

V digitální éře využívají finanční instituce mobilní aplikace s umělou inteligencí, které sledují chování uživatelů a poskytují jim cenné personalizované profily. A banky využívají možnosti, aby spotřebitelé mohli provádět neomezené transakce z chytrých telefonů. Banky se i spojují s platformami pro finanční transakce a zavádějí služby, nabídky a poznatky založené na vzorcích vyhledávání uživatelů.  

 

Please follow and like us:

SOUVISEJÍCÍ PŘÍSPĚVKY

Nejčtenější články

Umělá inteligence víc pozic vytvoří, než zruší

18. 4. 2023

EU chystá tvrdou regulaci umělé inteligence

18. 4. 2023

Umělá inteligence porazila nejlepší fotografy

18. 4. 2023

Čínské umělé inteligence se budou řídit socialistickými hodnotami, navrhuje vláda

14. 4. 2023

Jak změní umělá inteligence realitní trh?

9. 4. 2023

Kategorie

Provozovatel 
404.cz s.r.o.
IČ: 02261294
DIČ: CZ02261294
email: info@404.cz
Copyright © 2022 www.umelainteligence.cz Všechna práva vyhrazena. Stránku vytvořilo  404.cz.