Umělá inteligence v telekomunikacích

By Daniel
14. 10. 2022

Virtuální asistence

Jedním z největších přínosů umělé inteligence je konverzační UI. Pomáhá telekomunikačním společnostem řídit masivní provoz zákaznické podpory, zkracuje dobu čekání zákazníků na hovor, udržuje a řeší problémy a také pomáhá při instalaci a nastavení dalších projektů. Podle zpráv mohou virtuální asistenti automatizovat hovory tak efektivně, že se odhaduje, že do roku 2022 telekomunikační odvětví sníží náklady o 8 miliard USD, a to ročně.  

 

Odhalování podvodů 

Telekomunikační průmysl je místem, kde dochází k podvodům. Mezi nejčastější příčiny podvodů v telekomunikacích patří nelegální přístup, klonování, krádeže a falešné profily. Společnosti proto začaly zavádět detektory podvodů, aplikace a techniky umělé inteligence, které využívají algoritmy strojového učení (ML) k detekci abnormálního provozu a k prevenci podvodných praktik. Efektivnost těchto aplikací UI je vysoká, poskytují reakci na nezákonné činnosti v reálném čase.  

 

Prediktivní analytika

Prediktivní analytika řízená UI, poskytuje služby pomocí dat, algoritmů a technik strojového učení(ML) k předvídání nadcházejících výsledků na základě historických dat. Aplikace řízené UI umožňují společnostem přijímat preventivní opatření, proti hrozícím ztrátám prostřednictvím analýzy tržních vzorců a trendů. Tyto nástroje posilují strategické cíle a vytvářejí lepší zákaznické zkušenosti (User Experience - UX). Automatizace sítě umožňuje analyzovat základní problémy a pomáhá zajistit rychlá řešení.  

 

Analýza nálad klientů

Analýza nálad zákazníků je klíčová. Pomáhá společnosti pochopit negativní a pozitivní dopad služby, nebo produktu. Vzhledem k tomu, že v důsledku digitalizace došlo na trhu k drastickým změnám, tyto nástroje pomáhají analyzovat změněné chování, preference a vzorce chování zákazníků. Shromažďují informace z mediálních platforem, zlepšují zákaznickou zkušenost(UX) a výkonnost společnosti.

 

Robotická automatizace procesů v telekomunikacích

Robotická automatizace procesů (RPA - Robotic Process Automation) je nástroj pro automatizaci podnikových procesů založených na umělé inteligenci. Tato automatizační technologie pomáhá telekomunikačním společnostem efektivněji řídit back-office činnosti a dlouho opakující se procesy založené na pravidlech. Pracně a časově náročné činnosti, jako je správa pracovních sil, zadávání dat a fakturace. Jsou zpracovávány bez komplikací a rychleji.

 

Please follow and like us:

SOUVISEJÍCÍ PŘÍSPĚVKY

Nejčtenější články

Umělá inteligence víc pozic vytvoří, než zruší

18. 4. 2023

EU chystá tvrdou regulaci umělé inteligence

18. 4. 2023

Umělá inteligence porazila nejlepší fotografy

18. 4. 2023

Čínské umělé inteligence se budou řídit socialistickými hodnotami, navrhuje vláda

14. 4. 2023

Jak změní umělá inteligence realitní trh?

9. 4. 2023

Kategorie

Provozovatel 
404.cz s.r.o.
IČ: 02261294
DIČ: CZ02261294
email: info@404.cz
Copyright © 2022 www.umelainteligence.cz Všechna práva vyhrazena. Stránku vytvořilo  404.cz.