Umělá inteligence v telekomunikacích

By Daniel
14. 10. 2022

Virtuální asistence

Jedním z největších přínosů umělé inteligence je konverzační UI. Pomáhá telekomunikačním společnostem řídit masivní provoz zákaznické podpory, zkracuje dobu čekání zákazníků na hovor, udržuje a řeší problémy a také pomáhá při instalaci a nastavení dalších projektů. Podle zpráv mohou virtuální asistenti automatizovat hovory tak efektivně, že se odhaduje, že do roku 2022 telekomunikační odvětví sníží náklady o 8 miliard USD, a to ročně.  

 

Odhalování podvodů 

Telekomunikační průmysl je místem, kde dochází k podvodům. Mezi nejčastější příčiny podvodů v telekomunikacích patří nelegální přístup, klonování, krádeže a falešné profily. Společnosti proto začaly zavádět detektory podvodů, aplikace a techniky umělé inteligence, které využívají algoritmy strojového učení (ML) k detekci abnormálního provozu a k prevenci podvodných praktik. Efektivnost těchto aplikací UI je vysoká, poskytují reakci na nezákonné činnosti v reálném čase.  

 

Prediktivní analytika

Prediktivní analytika řízená UI, poskytuje služby pomocí dat, algoritmů a technik strojového učení(ML) k předvídání nadcházejících výsledků na základě historických dat. Aplikace řízené UI umožňují společnostem přijímat preventivní opatření, proti hrozícím ztrátám prostřednictvím analýzy tržních vzorců a trendů. Tyto nástroje posilují strategické cíle a vytvářejí lepší zákaznické zkušenosti (User Experience - UX). Automatizace sítě umožňuje analyzovat základní problémy a pomáhá zajistit rychlá řešení.  

 

Analýza nálad klientů

Analýza nálad zákazníků je klíčová. Pomáhá společnosti pochopit negativní a pozitivní dopad služby, nebo produktu. Vzhledem k tomu, že v důsledku digitalizace došlo na trhu k drastickým změnám, tyto nástroje pomáhají analyzovat změněné chování, preference a vzorce chování zákazníků. Shromažďují informace z mediálních platforem, zlepšují zákaznickou zkušenost(UX) a výkonnost společnosti.

 

Robotická automatizace procesů v telekomunikacích

Robotická automatizace procesů (RPA - Robotic Process Automation) je nástroj pro automatizaci podnikových procesů založených na umělé inteligenci. Tato automatizační technologie pomáhá telekomunikačním společnostem efektivněji řídit back-office činnosti a dlouho opakující se procesy založené na pravidlech. Pracně a časově náročné činnosti, jako je správa pracovních sil, zadávání dat a fakturace. Jsou zpracovávány bez komplikací a rychleji.

 

Please follow and like us:

SOUVISEJÍCÍ PŘÍSPĚVKY

Nejčtenější články

Meta odhaluje AI chatbota s umělou inteligencí, který vypadá přesně jako Kendall Jenner

13. 10. 2023

Spor o autorská práva: Spisovatelé žalují tvůrce ChatGPT

25. 9. 2023

Interview s umělou inteligencí

15. 7. 2023

BARD umělá inteligence od googlu v češtině

13. 7. 2023

Dokument: Nepoznané: Roboti zabijáci

10. 7. 2023

Kategorie

Kontakt: AI.umela.inteligence@gmail.com
Provozovatel: 404.cz s.r.o

Web UmalaInteligence.cz nabízí přehledně novinky ze světa umělé inteligence, technologií a nástrojů AI. Praktické příklady využití umělé inteligence v každodenní provozu v každém oboru. Tipy: Jak efektivně využít AI v podnikání a při studiu. Přehled firem působících v oblasti umělé inteligence.
Copyright © 2024 www.umelainteligence.cz Všechna práva vyhrazena. Stránku vytvořilo  404.cz.