Personalizace obsahu
Nelíbí se Vám, když populární OTT platformy jako je Netflix, Hulu a Prime zobrazují pořady a filmy, které Vás zajímají? To je práce umělé inteligence (UI). Stránky pro streamování obsahu zdokonalily doporučení pro streamování podle různého vkusu a preferencí pro diváky ze všech lokalit. Společnosti používají algoritmy strojového učení(ML) a umělé inteligence (UI) k analýze chování uživatelů, třeba podle žánru obsahu diváků, který nejčastěji sledují. Umělá inteligence využívá data k vytvoření vysoce personalizovaného zážitku pro každého diváka.
Označování metadat
V mediálním a zábavním průmyslu se obsah vytváří denně, téměř každou minutu. Zajistit, aby byl tento obsah pro diváky snadno vyhledatelný, může být pro zaměstnance náročný úkol. K plnění tohoto úkolu ve velkém měřítku využívají zábavní a mediální společnosti nástroje videointeligence založené na umělé inteligenci, které analyzují obsah a identifikují objekty v záběru a podle toho je označují.
Automatizace rozhodování
Umělá inteligence dokáže automatizovat i obchodní rozhodování. Přední organizace v mediálním a zábavním průmyslu využívají zpracování přirozeného jazyka (NLP) a strojové učení (ML) k vytváření výkonnostních zpráv ze surových analytických dat sdílený s autorizovaným zdrojem. Bez UI může analýza velkých excelových tabulek trvat týmům až několik týdnů, než vygenerují smysluplné poznatky.
Tvorba titulků
Vzhledem k tomu, že se lidová média stávají hlavním proudem, produkční firmy dbají na to, aby byl jejich obsah vhodný pro diváky z různých zemí. Aby zahraniční obsah byl srozumitelný, je nezbytné zajistit přesné vícejazyčné titulky, zejména pro platformy pro streamování videa. Ruční psaní titulků pro každý film a pořad je stresující a časově náročné. Navíc náklady na najímání zaměstnanců, kteří rozumí různým jazykům a překládají je, jsou finančně náročné. K řešení těchto problémů využívá mediální a zábavní průmysl technologie poháněné umělou inteligencí, jako je NLP a produkce přirozeného jazyka.
Optimalizace vyhledávání
Mít k dispozici obrovské množství informací na internetu je dobré, ale někdy se může stát, že hledání požadovaných informací je obtížné. Díky umělé inteligenci jsou výsledky vyhledávání a doporučení stále jednodušší a přesnější. Například místo zadávání názvu filmu můžete jednoduše nahrát obrázek na Google a získat výsledky na základě obrázku. Pokud chcete znát název písničky, místo zadávání náhodného textu si můžete pustit melodii a aplikace pro streamování za vás písničku identifikuje.