Umělá inteligence v zábavě a médiích

By Daniel
14. 10. 2022

Personalizace obsahu 

Nelíbí se Vám, když populární OTT platformy jako je Netflix, Hulu a Prime zobrazují pořady a filmy, které Vás zajímají? To je práce umělé inteligence (UI). Stránky pro streamování obsahu zdokonalily doporučení pro streamování podle různého vkusu a preferencí pro diváky ze všech lokalit. Společnosti používají algoritmy strojového učení(ML) a umělé inteligence (UI) k analýze chování uživatelů, třeba podle žánru obsahu diváků, který nejčastěji sledují. Umělá inteligence využívá data k vytvoření vysoce personalizovaného zážitku pro každého diváka.  

 

Označování metadat

V mediálním a zábavním průmyslu se obsah vytváří denně, téměř každou minutu. Zajistit, aby byl tento obsah pro diváky snadno vyhledatelný, může být pro zaměstnance náročný úkol. K plnění tohoto úkolu ve velkém měřítku využívají zábavní a mediální společnosti nástroje videointeligence založené na umělé inteligenci, které analyzují obsah a identifikují objekty v záběru a podle toho je označují.  

 

Automatizace rozhodování 

Umělá inteligence dokáže automatizovat i obchodní rozhodování. Přední organizace v mediálním a zábavním průmyslu využívají zpracování přirozeného jazyka (NLP) a strojové učení (ML) k vytváření výkonnostních zpráv ze surových analytických dat sdílený s autorizovaným zdrojem. Bez UI může analýza velkých excelových tabulek trvat týmům až několik týdnů, než vygenerují smysluplné poznatky.  

 

Tvorba titulků 

Vzhledem k tomu, že se lidová média stávají hlavním proudem, produkční firmy dbají na to, aby byl jejich obsah vhodný pro diváky z různých zemí. Aby zahraniční obsah byl srozumitelný, je nezbytné zajistit přesné vícejazyčné titulky, zejména pro platformy pro streamování videa. Ruční psaní titulků pro každý film a pořad je stresující a časově náročné. Navíc náklady na najímání zaměstnanců, kteří rozumí různým jazykům a překládají je, jsou finančně náročné. K řešení těchto problémů využívá mediální a zábavní průmysl technologie poháněné umělou inteligencí, jako je NLP a produkce přirozeného jazyka. 

 

Optimalizace vyhledávání 

Mít k dispozici obrovské množství informací na internetu je dobré, ale někdy se může stát, že hledání požadovaných informací je obtížné. Díky umělé inteligenci jsou výsledky vyhledávání a doporučení stále jednodušší a přesnější. Například místo zadávání názvu filmu můžete jednoduše nahrát obrázek na Google a získat výsledky na základě obrázku. Pokud chcete znát název písničky, místo zadávání náhodného textu si můžete pustit melodii a aplikace pro streamování za vás písničku identifikuje.

 

Please follow and like us:

SOUVISEJÍCÍ PŘÍSPĚVKY

Nejčtenější články

Umělá inteligence víc pozic vytvoří, než zruší

18. 4. 2023

EU chystá tvrdou regulaci umělé inteligence

18. 4. 2023

Umělá inteligence porazila nejlepší fotografy

18. 4. 2023

Čínské umělé inteligence se budou řídit socialistickými hodnotami, navrhuje vláda

14. 4. 2023

Jak změní umělá inteligence realitní trh?

9. 4. 2023

Kategorie

Provozovatel 
404.cz s.r.o.
IČ: 02261294
DIČ: CZ02261294
email: info@404.cz
Copyright © 2022 www.umelainteligence.cz Všechna práva vyhrazena. Stránku vytvořilo  404.cz.