Chytrý asistent
Chatboti vám již dlouho poskytují automatické odpovědi. Chatboti mohou poskytovat odborné rady a dále se učit při Vaší konverzaci. I zde se za nejužitečnější považuje schopnost UI učit se sama z dostupných informací. Předvídání nákupu z webových stránek, Amazon se snaží vyvinout algoritmus, který dokáže přesně předvídat, co požadujete, a dodat vám zboží ještě předtím, než si ho objednáte. Tento algoritmus bude založen na strojovém učení(ML), které bylo vytvořeno v průběhu Vašich návštěv.
Metoda pro stanovení ceny
Jedna z nejefektivnějších aplikací UI v maloobchodě. Výzva pro maloobchodníky je stanovení cen produktů. Před stanovením ceny výrobku by měli znát jeho tržní cenu. Aplikace UI pro maloobchod, pomůže určit ideální cenu výrobku, která přiláká zákazníky. Modely umělé inteligence v prodejnách zajišťují ziskovost z hlediska přijatelných cen, aniž byste přišli o zákazníky.
Vylepšená reklama
Po několika dnech interakce se zákazníky lze pomocí UI určit, kam by měl podnik umístit reklamu. Reklama je umístěna na místo, kde zaujme nejvíce zákazníků. Podnikům ušetří peníze na marketing.
Personalizace
Maloobchodníci mohou využívat UI a strojové učení(ML) k identifikaci a vyhodnocování nákupních zvyklostí jejich zákazníků. Díky tomu mohou obchodníci poskytovat zákazníkům v obchodě zážitek přizpůsobený jejich potřebám.